Wednesday 11 October 2017

Binære Alternativer Meglere Med Frihet Reserve


Gratis Storbritannia og Worldwide Delivery. Gratis UK Exchange Service. Subsidert Worldwide Exchange Service. Skatt og avgifter Alle priser vist på denne nettsiden inkluderer alle skatter og avgifter, noe som betyr at det ikke er noen ekstra kostnader ved levering. Prisen du ser vil være prisen du betaler. Innovasjon I forkant av Hitech-materialer innenfor forsterkede motorsykkel Jeans siden 1998. Gratis benlengder endret til størrelse. Revolusjonerende støtbeskyttelse Valgfritt CE-godkjent D 3 O hofte - og knepansler. Kvalitet Designet i Storbritannia til de høyeste standardene. Forbedret komfort og beskyttelse Ny, mykere, komfortabel Ktech Paraaramid-slitasjebeskyttelse fra midjebånd ned til skinnene. Heritage Vår familie har produsert denim jeans siden 1955. Knæ Armor Justerbar posisjonering av beskyttere. Slitasje Nitten år med bevist beskyttelse. Sømmer Doble sikkerhetssømmer, inkludert K-tech tråder. Frontlommer Laget helt av denim for ekstra styrke. Zip YKK (Livstidsgaranti). Rivets Paintwork vennlig flate nagler. Studs Hood merket studs. Sponsored By Broker Annonse XM er et handelsnavn for Trading Point Holdings Ltd, slik at du kan få mest mulig ut av din virksomhet 245 dagers støtte, gratis klikk for å ringe, daglige analyser, markedsnyheter, varsler og gratis utdannelsesmateriale. Få 30 Bonus på alle innskudd og 30 Bonus på innskuddsbonus Velkommen Bonus gir Real Account-kunder de beste belønningene som er tilgjengelige. Å registrere markedene og handle med XM gjør at du kan tjene på dine handler og bygge din egen bonus opp til maksimalt 1000. 5 minimum innskudd Alle handelsstrategier er tillatt, inkludert scalping og nyheter trading. Try Orbex gratis å se selv hvordan du kan oppgradere din forex erfaring fra og med i dag Trading Point NZ Ltd er en FSP (Financial Service Provider), og den er registrert hos FSP under registrering nr. FSP235905, Financial Instruments Pty Ltd er autorisert og regulert av ASIC (AFSL nr. 443670). Åpne en gratis konto med XM Sponset av megler Annonsering XTrade drives av XFR Financial Ltd, slik at du kan få mest mulig ut av handelen din, 24-dagers støtte, gratis klikk for å ringe, daglige analyser, markedsnyheter, varsler og gratis utdanningsmateriale. Få 6000 bonus på første innskudd (TampC anvendt) amp 20 Ingen innskuddsbonus (TampC anvendt) 100 minimum innskudd Alle handelsstrategier er tillatt, inkludert scalping og nyheter trading. Try Xtrade å se selv hvordan du kan oppgradere din CFDampETF trading erfaring XTrade er ASIC regulert, eid av OCM Online Capital Markets Pty Ltd under loven i Australia, ACN: 140899476 Lisensnummer: 343628. Åpne en gratis konto Best Brokers Promotions Sponset av meglerannonsering Fort Financial Services er en integrert, gjennomsiktig og svært innovativ megler. Vi gir kundene direkte tilgang til over 500 instrumenter, inkludert FX, råvarer, aksjer og aksjeindekser. Utnytt dine stillinger opp til 1: 1000 for å multiplisere fortjenesten og sikre kapitalen din med vår bonusmargin bonus. Hvis du er ny i handel, åpne en demo-konto og lær å handle i et risikofri miljø. Men husk, en ekte handelskonto er bare 5 unna. Diversifiser porteføljen din ved å kopiere topputøvere, eller velg en fondsleder for å administrere kapitalen din. Vi tilbyr topp-tier-plattformer som MT4, CQG, NinjaTrader. Vi er autorisert og regulert av IFSC (lisensnr. 60256TS16) Nye Forex Brokers Lagt til FXPEARL - 24. februar 2017 Åpne en konto Innskudd fra 100, Spreads From 0.0 Pips, Handelsplattform MetaTrader4, MT5, Utnyttelse 1: 500, FXPEARL Review BuzzFX - 21 februar 2017 Åpne en konto Innskudd fra 200, Spreads From 1 Pips, Handelsplattform MetaTrader4, Utnyttelse 1: 400 BuzzFX Broker Review TryMarkets - 19. februar 2017 Åpne en konto Innbetaling fra 500, Spreads From 1.1 Pips, Trading Platform MetaTrader4, Utnyttelse 1: 500 TryMarkets ReviewBinary Review Sist oppdatert 2016-11-13 av Martin Kay Binary markedsføres i Storbritannia og Isle of Man av Binary (IOM) Ltd. ligger på First Floor, Millennium House, Victoria Road, Douglas, IM2 4RW, Isle of Man , De britiske øyer. De er lisensiert og regulert av Gambling Supervision Commission i Isle of Man. British Isles (online gambling lisens utstedt 31. august 2012). De er også regulert i Storbritannia av UK Gambling Commission, referansenummer 39172 og av MFSA (Malta). I resten av EU blir nettstedet markedsført (for investeringsprodukter) av Binary Investments (Europe) Ltd. lokalisert på Mompalao Building, Suite 2, Tower Road, Msida MSD1825, Malta. De er lisensiert og regulert som en kategori 3 Investment Services-leverandør av Malta Financial Services Authority (lisensnummer IS70156). For spillprodukter markedsføres nettstedet av Binary (Europe) Ltd. med adressen Mompalao Building, Suite 2, Tower Road, Msida MSD1825, Malta. De er lisensiert og regulert av (1) Malta Gaming Authority i Malta, lisens nr. MGACL21182000, 26. mai 2015 og for britiske kunder av (2) UK Gambling Commission (lisens 39495) og for irske klienter av (3) Revenue Commissioners I Irland, nåværende ekstern bookmaker8217s lisens utstedt 29. september 2015 (lisens nr. 1010285). Er binær en svindel De er et veteranregulert selskap (men ikke av en handelsmyndighet, men en gambling en) de skjuler ikke navnet på eierselskapet og gir samlet all nødvendig informasjon med åpenhet og ærlighet. Vi klarte å trekke tilbake for å se om det oppstår problemer, ingen problemer her. Samlet sett konkluderer vår forskning at Binary ikke er en svindel. Oppdatering november 2016: De har nylig lagt til en ny regulering, om enn av en gamblingkommisjon, og har vært så gjennomsiktig som mulig. Internett er ikke rasende med svindelvarsler om binær og vår forskning indikerer ikke at de er svindel. Editor8217s Note 8211 Hvorfor Binary Suck i 50 ord Binary har lignende egenskaper til et spill selskap og Binaryoptionsthatsuck aktiveres innen BINARY OPTIONS. Jeg har ikke noe mot gamblere eller gambling, men vi bør aldri forveksle det med handel. UpDown RedBlack: Disse virker veldig like på overflaten, men handel innebærer mye mer enn bare å gjette. Hvorfor binær sukker ikke Selv om jeg nevnte at nettstedet er noe forspent mot spill, må jeg innrømme at de har forbedret seg mye siden BetonMarkets ganger. De tok noen store skritt fremover, og nå ser de mer ut som en Binary Options megler. Kartleggingspakken som er lett år fremfor andre meglere er den viktigste funksjonen som gjør dem til å appellere til en ekte handelsmann, ikke en gambler. Skal jeg åpne en konto med binær Som du kanskje eller kanskje ikke vet, ble BetonMarkets Binary, og selv om de forbedret seg på mer enn én måte, har de fortsatt litt gambling-holdning til handel. Uansett, først og fremst kan vi bli kjent med dem litt bedre: De blander overraskende godt de to områdene med gambling og handel, og de utfører sin virksomhet på en gjennomsiktig måte, under tilsyn av en gambling regulator, slik at alt virker legitimt. Mer enn det er de gjennomsiktige, slik at klienten vet helt fra starten hvem de har å gjøre med. Oppdatering november 2016: Platformen er proprietær og har mange funksjoner som er nye for binærvalgsbransjen, men de klassiske ting er også der: aktivaklasser, beløp, innsats, utløpsdato og mer. Det er imidlertid noen forskjeller som er verdt å merke seg: du kan velge starttid for handelen din, ikke bare utløpet. Så, hvis du vil ha muligheten til å starte en time fra nå eller senere på kvelden, kan du bare velge ønsket tid fra en rullegardinliste (selvfølgelig kan du velge å starte handelen øyeblikkelig uten forsinkelse). Ok, gå videre til utløpsperioden: du kan velge hva du liker og dette er flott. På Demo-kontoen jeg brukte, var jeg i stand til å angi en 4 minutters utløp, 18 minutter og i utgangspunktet hvilken som helst varighet (i trinn på 1 minutt) til slutten av dagen (du kan gå lenger enn det hvis du velger dager fra rullegardinlisten) . Fortsetter med listen over forskjeller: Du velger ikke investeringsbeløpet, men utbetalingen du vil motta, og plattformen vil angi investeringsbeløpet automatisk. Det er i utgangspunktet det samme som vanlig, men presenteres på en annen måte. Til tross for alt jeg nevnte ovenfor, kan plattformen lett brukes av en førstehandler fordi hovedfunksjonene er veldig intuitive erfarne handelsmenn vil finne mange ekstra funksjoner (som forskjellige typer diagrammer, tekniske indikatorer osv.) Som holder dem underholdt og gir mulighet til å gjennomføre en skikkelig teknisk analyse. Spennssøkerne vil gjerne vite at Binary tilbyr den raskeste utløpstiden jeg noensinne har sett eller hørt om: Tick bransjer hvor du må forutsi om markedet vil bevege seg opp eller ned etter 5 flått nå, det er raskt. Jeg vet ikke nøyaktig hva Binær vurderer et kryss, men fra det jeg kunne se kommer et kryss i hvert 2. sekund eller så. Det betyr at du handler med 10 sekunder utløp, ikke egentlig min kopp te, men hvis du er på utkikk etter en rask innsats, kan det være et flott og spennende verktøy hvis du er ute etter en handel du kanskje vil ha en lengre sluttid. Deres veiledning og forklaringer om binære alternativer er detaljerte og godt strukturert, og generelt har tjenesten gitt en profesjonell følelse av det. En ting som puslespill meg selv er evnen til å handle Random Markets. Ifølge dem er Randoms indekser generert fra tilfeldige tall og det tilbudte tilbudet er ganske stort, med utgangspunkt i tilfeldige indekser med verdier på 25, 50, 75 og 100, tilsvarende volatiliteter på 25, 50, 75 og 100. Med andre ord , Tilfeldig 50 er dobbelt så volatil som Tilfeldig 25, men i vanlig engelsk velger du volatiliteten i markedet du vil bytte: du vil ha et sakte marked for tilfeldig 25. Du vil ha et fartsfylt marked for tilfeldig 100. Uansett, ville jeg sette pris på om noen ville fortelle meg hva 100 volatilitet betyr. Jeg tror ikke engang det er mulig. Andre tilfeller inkluderer tilfeldig bjørn (du handler i en downtrend), Random Bull (du handler i en uptrend), tilfeldig sol (simulerer et marked som blir mer volatilt når dagen går) og tilfeldig månen (volatiliteten øker om natten). Det er også andre tilfeller, og det ville være en god ide å sjekke forklaringen fra Binary for hver enkelt hvis du vil bytte dem. Oppdatering november 2016: Tilfeldige markeder er erstattet av indekser. Det er nesten det samme under et annet navn. Solen og månens tilfeller er borte (jeg tror det er bedre), men du har fortsatt de gamle volatilitetsvarianter og BearBull-markeder også. Samlet Binary gir et godt handelsmiljø, bringer innovasjon til bransjen og har litt noe for hver type handelsmann. Selvfølgelig er klientene til en megler ikke alle de samme, så hvorfor behandle dem som om de var. Gutta som elsker rask tradinggambling vil definitivt bli underholdt, tekniske analytikere vil finne de nødvendige verktøyene og nybegynnere vil finne en plattform som gjør at de kan holde det enkelt og holde seg til det grunnleggende om de ikke vil bruke de avanserte funksjonene. Binære klager Vi er hele tiden på utkikk etter noen form for Internett-klager, men Binary er for nytt for øyeblikket og ingenting har overgått ennå. Imidlertid er de en rebranding av BetonMarkets som hadde noen få klager. Vi kan ikke vite sikkert om Binary vil ha de samme problemene som BetonMarkets gjorde, men vi vil fortsette å overvåke. Oppdatering november 2016: Binær har noen ulykkelige kunder, men klagerne er ikke noe utenom det vanlige. Selv de største meglerne fra Forex og Binær Options-bransjen har disse typer klager, og jeg sier ikke det er en positiv ting, men jeg har fortsatt ikke sett en arbeidsmegling uten utilfredse kunder. Binær bonus Dessverre tilbyr Binary ikke en bonus tilsvarende den vi er vant til fra andre binære meglere. Live Chat-assistenten fortalte meg at jeg kan få en bonus hvis jeg kontakter kundesupport på e-post, vil bonusverdien senere bli avgjort av avdelingen som håndterer kundebonuser, og det vil også være handelsvolumet som kreves for at klienten skal trekke seg ut . Oppdatering november 2016: De oppgir nå et 25 ganger omsetningskrav, men bonusprosenten er fortsatt variabel og bør diskuteres med en av deres representanter. Binær tilbaketrekking De har mange uttaksmetoder, og vanligvis er minimumsbeløpet det samme som det laveste innskuddet som for øvrig kan være så lite som 10. Avgiften for tilbaketrekking avhenger mye av metoden du velger, og siden de har mange måter å tilbakekalling, anbefaler vi at du snakker med en av deres representanter. Noen av deres uttaksmetoder inkluderer Skrill, WebMoney, UKash, Liberty Reserve eller CreditDebit-kortet. Binær behandler en tilbaketrekking vanligvis innen 1 dag, men kan gå så høyt som 5 dager (tiden som trengs for at pengene skal vises på kontoen din kan være lengre). Binære tillegg I kategorien Ekstra vil jeg nevne Randomene (indeksene). Dette er virkelig en ny måte å handle på og åpner døren for nye strategier og kanskje lettere handel, gitt at du på forhånd vet hvilken type marked du handler med (volatile, sakte, bullish, bearish). Det er definitivt et flott og spennende tillegg til Binary Options trading. Men du må fullstendig stole på denne megleren hvis du vil handle Random fordi prisen genereres av dem, og den kan enkelt manipuleres siden Randomene er simulerte eiendeler, ikke ekte som Gold eller EURUSD. Oppdater November 2016: Theyve nylig introdusert en funksjon som jeg ikke har møtt før: en binær butikk. Her kan du kjøpe binære t-skjorter for så lite som 6 dollar, handlerapper, binære roboter (med priser fra 0 til 300 USD), strategier og til og med bøker knyttet til handel. Det er interessant, men jeg vil ikke ha på seg logoen på skjorten min, og jeg bruker ikke roboter, men det er kanskje verdt å sjekke ut. Binary Ratings User Friendly 1620 Platformen er intuitiv nok og nettstedet er oversatt på 12 språk. Dette er en stor forbedring sammenlignet med BetonMarkets, som kun var tilgjengelig på engelsk. Binary tilbyr også en gratis virtuell pengekonto (demo). Antall eiendeler og utløpstider 1620 Utbudet av tilbud er ganske stort og brukeren kan velge mellom 30 valutapar, 28 indekser, 41 aksjer, 5 varevarer og 10 7 volatilitetsindekser (tidligere kjent som tilfeldige). Utløp varierer fra 5 ticks til ett år. Både eiendomskurven og utløpstidene fikk et løft: antall eiendeler økte vesentlig, og utløpetidene forklares bedre i Asset Index, pluss at de er mer fleksible. Provisjoner, Støtte og Effektiv avkastning 1820 Klienten må ikke betale noen provisjon for å åpne en konto, men for Tick Trades er det en 1,5 provisjon på hvilken som helst utbetaling. Deres støtte er ganske treg fordi det tok meg omtrent 15 minutter å få svar på det enkle spørsmålet. Du tilbyr en bonus. Den effektive avkastningen avhenger mye av hvilken type innsats du velger, men det er mulig å ha avkastning så høyt som 90. En slik høy utbetaling er imidlertid unntaket i stedet for regelen. Innskudd, betaling og bonus 1820 Innskudd kan gjøres via kredittkortkort, bankoverføring eller E-lommebøker og minimumsbeløpet er 10 amerikanske dollar. Utbetalinger behandles i maksimalt 5 virkedager, som er en rimelig varighet hvis de faktisk respekterer det. Bonusbeløpet og betingelsene vil bli forklart dersom du spesifikt ber om dem når du legger inn. Nettsted Ekstrasjoner 1720 Binary har en god kartleggingspakke, Tick Trades og spesielle eiendeler som heter Randoms. Id si disse funksjonene kan alle betraktes som positive tillegg og også et svært velkomment tillegg til den binære industrien. Den nye binære butikken er også et interessant tillegg. Binær Samlet vurdering 85 Regulert (3) 88100 Jeg tror handel 1 time er bedre for dette nettstedet8230 1 minutt er veldig risky8230 Hei, tenkte jeg at I8217d legger til samtalen. Ble med på dette nettstedet på søndag etter å ha lest om det her. Klarte å starte med en 20 Promo-bonus, som er hovedårsaken til at jeg ga det en tur frem til nå, I8217m pleide å handle CFD8217s på InterTrader. Jeg stakk alle 20 i min første handel (spiller høyere lavere spill på GBPUSD alle 15 minutter). Vel, hva kan jeg si jeg startet klokken 10 i dag (mandag) og klokka 13.00 i8217d slo 624 og couldn8217t handle lenger da jeg hadde 8220hit grensen for handler med kampanjekode, legg inn penger for å fortsette trading8221 eller noe med samme betydning. Så I8217m forsøker nå å trekke tilbake gevinsten min (kanskje å sette inn eller kanskje å behandle kjæresten), det tar omtrent 5 dager, så jeg kommer tilbake og la yall8217 vite hvordan det går. Fingers Crossed Bare en oppfølging til mitt forrige innlegg. Jeg ba om en tilbaketrekking av 600 mandag kveld på rundt 11 pm forlater 24, ved hjelp av WorldBT Transfer eller noe sånt. Sjekket banken min i dag, tirsdag klokken 17.00. For å finne at de allerede hadde kreditert kontoen min. Vinner :), nå ikke sikker på om du skal holde igjen og prøve igjen eller holde den og legge til en CFD-side eller et annet binært nettsted, da du kan få bonus8217 på ditt første innskudd. Kanskje du ikke vet vilkår og betingelser om bonus. Jeg prøvde med så mye megler. men ingen er som binær tro meg. Åpnet en konto med Virtnext, de anbefalte Bloombex å deponere 250. De handlet mye på en dag. Vær ware av Virtnext. Jeg deponert via skrille, og de sa at jeg trengte å sende bevis på transaksjonen fordi de ikke kunne bekrefte det ved deres slutt. Sender skjermbildet og var i kontoen min neste dag. Eurusd går til 5 desimaler8230 Jeg har lest dette for de siste 2 dagene med stor suksess. Også tilbake på vei fall er vanligvis mellom 85 og 110 for meg som er strålende. Min handel logg how8217s et gjennomsnitt over de 2 dagene (omtrent 47 handler jeg tror) på 100 return8230 Ikke altfor loslitt i det hele tatt. Han har muligheten til å ha mer enn en ordreskjerm åpen på et eller annet tidspunkt, den eneste ulempen jeg har, men annet enn det som ikke kan klage. Også det er veldig tydelig på stige og fall at du er BETTING at det er enten under eller over spotinngangen price8230 Ikke lik og under. Hvis det er til samme pris-det er en loser8230 De burde være relativt få handler som det i alle fall8230 hmm, kan ikke si nok, men ett ord823082308230. FANTASTISK Jeg elsker binary. Fast innskudd, raske uttak, lett market8230.deposited 100 og jeg fikk mer enn 10000 innen 12 timer med trading8230..so happy8230.i rangere dem 20 over 10 binære har mange tilbaketrekkingsmetoder vel ikke for meg jeg har prøvd å trekke tilbake med kredittkortet mitt ble det avvist (samme kort jeg deponert hos) da jeg prøvde en bankoverføring for min tilbaketrekning også nektet, jeg sa at jeg må bruke worldpay og jeg har aldri hørt om dem, og jeg ser veldig dårlige anmeldelser om worldpay og de kommer med avgifter, jeg prøver fortsatt å få pengene mine. Jeg antar at de ikke liker når du prøver å ta ut i tusenvisen, hvorfor har mange uttaksmetoder hvis du kan bruke dem, jeg lurer på hva det skjærer med worldpay Severino Jose Arguelles IV I8217ve vært med BetonMarkets og Binary siden 7 år siden tror jeg. Dette er et veldig bra nettsted. Det savnet aldri på mine uttak. Men hvis du ikke vet forex trading eller hvis du vil regelmessig rake inn penger, er det ingen form som fungerer på dette hele tiden. Du må gjøre leksene dine før du gjør Binary ellers vil du bare barnslig klage på at du har mistet alt. Binær har plaget min stev pappa til å dele med penger. Han har hjerneskade som har hatt en alvorlig hjertestans tilbake i 2011 og vil som sådan bli klassifisert som sårbar. Deres agent vil ikke ta nei for et svar, har bedt om kredittkortopplysninger og kopi av passet hans. Han har skilt seg med 250 så langt, og de ber nå om 15000. Støttedatteren sa gjentatte ganger nei, men agenten sier at de vil ringe igjen i morgen. Meget uetisk tilnærming preying på en sårbar mann. Jeg har bedt om at min mor melder de relevante myndighetene, og at alle samtaler med agenten vil bli registrert for bevis på svindelhandel. Akin uto, pls hvor lenge har du vært i dette markedet. Hvor ekte er det Fra lagos begynte jeg å handle på binær 4 måneder siden. og etter min mening er den beste binære plattformen jeg noensinne har brukt i de siste 4 årene. Den har mange eiendeler og mulighetene for å gjøre handel fra 1 minutt til få dager, som er veldig bra for meg. Og du kan selge din handel til markedspris når som helst i de siste 5 delene av din handel, som er flott. Jeg har ikke gjort noen uttak ennå, men hvis dette vil fungere så bra som resten (jeg håper). Jeg kunne definetely anbefale denne megleren. Nøkkelspørsmålet er at du har mottatt noe mer enn det opprinnelige overskuddet ditt. Nesten hvert binært firma vil betale deg tilbake ditt første innskudd, men snart du legger inn en tilbakekallingsforespørsel om fortjenesten, er der svindel og skyggefulle svarene begynner. Hvis du har handlet i 4 måneder, og du har gjort 5000 innskudd, og saldoen din er 10000, må du ta en tilbaketrekking på for eksempel 6000, som vil være ditt 5000 innskudd og 1000 fortjeneste, og hvis de er et svindel vil bare returnere 5000 og ingen fortjeneste. Det er testen. Har du fått noe overskudd i tillegg enn din uttaksmengde de vendte seg til crap nå er det nesten som handelsopplevelsen er nå semi rigget de8217ve fjernet handel mellom 9-12 gmt gang du ikke lenger kan selge etter å ha handlet, og dette er tilfelle med 90 av dem. og la meg komme inn på de andre 10 prosent8230 hvis markedet beveger seg ut av din favør og du vil selge for å minimere miste de nå gjør denne tingen der det står 8220 den underliggende eiendelen har flyttet til mye, vennligst prøv igjen8221 så da du faktisk er klarer å selge deg8217ve har mistet alle pengene dine Ja, jeg vil prøve tehm og vil legge igjen kommentar om det :) Binary er en ærlig megler, raskt trekke tilbake, det gjør ikke noe om hvor mye fortjeneste du har gjort, de vil betale, det er min erfaring, men ulemper er. når du legger en innsats, vil du ikke få prisen på skjermen, du vil få en pris for innsatsen din noen få sekunder senere, og de sørger for at prisen du får, vil være en verre pris8230 jeg har handlet på binær og det er greit, men tilfeldige indekser jeg fokuserer på, er ganske få og mer av tapssituasjoner. Vennligst jeg trenger flere ekspertopplæringer før jeg min første satsing går ned i avløpet. Marshall Akemu Fra Lagos, Nigeria Mekleren er bra, men hvis du ikke vet hva du gjør, vil du miste. Du må gjøre noe serøst forberedelse før du legger inn. Få en strategi, gjør back-testing, vet hva du kan forvente. Vær oppmerksom på at all informasjon fra Binary Options that Suck er basert på vår erfaring og ikke betyr å fornærme eller beskylde noen megler med ulovlige saker. Ordene Suck, Scam, etc. er basert på det faktum at disse artiklene er skrevet i en satirisk og overdrevet form og derfor noen ganger koblet fra virkeligheten. All informasjon bør revideres tett av leserne og vurderes privat av hver person. 194 spørringer. 0.858 sekunder. Bonus opp til: 100

No comments:

Post a Comment