Tuesday 14 November 2017

Best Forex Indikator Forumet


Hva er den beste tekniske indikatoren i Forex Dataene viste at i løpet av de siste 5 årene var indikatoren som gjorde det beste på egen hånd, Ichimoku Kinko Hyo-indikatoren. Det genererte en total fortjeneste på 30 341, eller 30,35. Over 5 år gir det oss et gjennomsnitt på litt over 6 per år. Overraskende var resten av de tekniske indikatorene mye mindre lønnsomme, med den stokastiske indikatoren som viser en avkastning på negativ 20,72. Videre førte alle indikatorene til betydelige nedslag på mellom 20 og 30. Dette betyr imidlertid ikke at Ichimoku Kinko Hyo-indikatoren er den beste eller at tekniske indikatorer som helhet er ubrukelige. Snarere, dette viser bare at de er nyttige på egen hånd. Tenk på alle kampsportfilmene du så på, vokste opp. Bortsett fra The Rock og People8217s albue. ingen stolte på bare ett trekk for å slå alle de slemme gutta. Hver av dem brukte en kombinasjon av trekk for å få jobben gjort. Forex trading er like. Det er kunst og som handelsfolk, vi må lære å bruke og kombinere verktøyene for hånden for å komme opp med et system som fungerer for oss. Dette bringer oss til vår neste leksjon: Sette alle disse indikatorene sammen Lagre fremgangen din ved å logge inn og merke leksjonen fullstendig En av de beste indikatorene Ive sett Som en profesjonell næringsdrivende er dette langt den beste indikatoren jeg har sett. Jeg har kanskje plukket opp det i FF. (Har vært på forumet i dag. Unngå papirarbeid og kom over det). Alle vil ta en sprekk på et EA på det jeg er en -10010 som programmerer. Hvis dette er så nøyaktig som det indikerer, ville det gjøre en flott EA. I noen timer har jeg brukt med å spille med det de høyere tidsrammer det kunne nesten være en frittstående. Lavere tidsrammer krever filter. Men koding en enkel kjøp på blå, selger på redquot med revers funksjon, SL TP, magisk nummer vil sannsynligvis være alt som trengs. PS - Jeg bør nevne at jeg har noen andre indis brukt for filtrering av utganger (bare ikke ville komplisere saken) og min nåværende eas jeg bruker med manuell bekreftelse. og her er hans melding om EA: Vennligst legg inn hele zip-filen, da den inneholder FFCal og DSS Bresset med et annet navn, slik at det ikke forstyrrer eventuelle tilleggsversjoner av denne indikatoren. Zip-filen inneholder et installasjonsprogram som installerer EA og indikatorene automatisk. Innstillingene du nevnte refererer til FFCal indikator som kan hindre handler i nyhetsperioder. Versjon 0.2 lagt til med flere filteralternativer. Takk igjen Xux Uranus v0.1 brukerveiledning. pdf 126 KB 33 318 nedlastinger Uploaded 29 okt 2009 20:59 Uranus v0.1.mq4 30 KB 18 173 nedlastinger Uploaded 29.10.2009 21:00 Godt poeng cspip og veien foran ya. Gjorde litt undersøkelse på den, og den er basert på Bressert Double Smoothed Stochastic. Fra det jeg har gravd opp, gjør det ikke. Jeg så det på 1 min-diagrammet i et par timer og så ingen indikasjoner på at det repaints. Det ser ut som forfatteren (ikke Bressert, men hvem briljant kodet den for å se enda bedre ut enn Bressert indi, hvis navn ser ut til å være Robby) har en privat chat-side som går, men leser den. Jeg fikk forstand det ble brukt mer som et filter og det viste seg også at medlemmene var over tenkning. Og denne abit endret for å vise farge i indi mellom 20 og 80 nivåer avhengig av retning: - forexfactoryshowthread. phpt194152 På 1min ser det ut til å bare følge prisen veldig nær og sette prikker overalt. på høyere TFs ser det mye bedre ut. Også, og dette er abit off topic, søker etter quotBressert Double Smoothed Stochasticquot på Google. bringer opp denne tråden på FF på første side, og denne tråden er mindre enn en time gammel. Det er skummelt. Nå hvis vi bare kunne SEO et varmt salgsprodukt for å få en rangering så fort Etter å ha gravd inn i Bressert-teorien, ville en engangs tidsramme definitivt sette den av og sette flere quotdotsquot på grunn av bevegelsen. Tenk på regelmessige stokker som stadig krysser. Acceleratoren oscillator kan også kvalifisere som det kan endre farge i en bar. Jeg bruker det fortsatt hver dag, men med AC og fraktaler. Det er ganske enkelt å tilpasse seg prisforholdene. det går også nøtter på 1 min, men i 2 timer så jeg på det (ikke stirrer på det, men sjekker hvert 10. minutt eller så). Jeg så ingen betingelser for å male på nytt. Jeg har testet hundrevis av indis og sett min andel av repainting. Kanskje jeg mister det, men jeg så ingenting for å indikere her. Som jeg sa tidligere, viser repainters vanligvis ufarlige resultater, dette gjør det ikke. Så vi kan refokusere og se hva vi kommer opp med Over 1 million Traders har sett min bloggvideoer som kommer med en betaling kun for lønnsom månedspolitikk Takk for at du besøkte min forexindikator og strategiwebside Jeg er så glad for å dele med deg en del av min reise og alt jeg har lært så langt om valutahandel. Litt om meg. Hei, I8217m Kelvin og jeg er personen bak alle forex trading artikler tilgjengelig i bloggen min. Jeg er for øyeblikket en full tid valuta handelsmann å gjøre en konsekvent inntekt hver måned hjemme. Selv om tingene er på plass for øyeblikket, begynte det ikke så jevnt. Faktisk hadde jeg slitt med handel i seks til ni måneder, og jeg hadde hele kontoen min tørket ut to ganger på rad. (Det var ødeleggende) Heldigvis er jeg en veldig sta person som alltid vil oppnå det jeg planlegger. Jeg bestemte meg for å sette tid og krefter på å lære tauet og sette det jeg har lært i praksis. Til slutt begynte jeg å lage konsekvent inntekt fra handel og til slutt nok til å la meg gå ut av jobben som prosessingeniør i et multinasjonalt selskap og bli forfatter til 7 matematikkvurderingsbøker. Når du abonnerer på nyhetsbrevet, vil jeg sende deg en FLAT MACD Trading Technique-video, samt en handelshåndbok som er skrevet av meg, og det vil vise deg nøyaktig hvordan jeg klarer å få konsekvent fortjeneste i handel hver måned. Det er mange forex kurs og valutasignal tjenester i markedet som er opprettet av Marketers amp ikke REAL Traders. Derfor for å gi studentene mer trygghet i kurs og tjeneste. Kurset mitt kommer med en 130 tilbakebetalingspolitikk hvor elevene kan be om en 130 refusjon hvis de finner ut at jeg legger inn en falsk vinnende handler på min månedlige resultatrapport. Hvis resultatrapporten min er ekte, så ser jeg ikke hvorfor studentene mine vil tjene penger på strategiene jeg lærer. I tillegg tilbyr jeg også en Forex Trade Copier Service for studenter i kurset mitt. Dette er for å hjelpe dem å øke sin konto mens de lærer å handle fra meg. For denne tjenesten kommer den med en Pay Only For Profitable Month Policy som du ikke finner noe annet sted online. Hva det betyr er at du kun skal betale et gebyr hvis tjenesten gir deg fortjeneste ved slutten av måneden. Foruten kurset mitt og min tjeneste er bloggen fullpakket med videoer og innlegg som jeg har skrevet gjennom årene for å hjelpe leserne mine til å bli en bedre handelsmann. Denne informasjonen i bloggen min er noen ganger enda bedre enn hva du får fra et kurs kurs du kjøpte.

No comments:

Post a Comment