Tuesday 28 November 2017

Congressional Forskning Service Ansattes Aksjeopsjoner


1. Ikke snakk om innlevering til andre Hvis du har problemer med å snakke med WikiLeaks. Vi er de globale ekspertene i kildevern, det er et komplekst felt. Selv de som mener det ofte, har ikke erfaring eller kompetanse til å gi råd om det. Dette inkluderer andre medieorganisasjoner. 2. Gjør normalt Hvis du er en høyrisikokilde, unngår du å si noe eller gjøre noe etter at du har sendt inn det som kan føre til mistanke. Spesielt bør du prøve å holde fast i din normale rutine og oppførsel. 3. Fjern spor av innsendelsen din Hvis du er en høyrisikokilde, og datamaskinen du forberedte innleveringen din på eller lastet opp fra, kan det senere bli revidert i en undersøkelse, anbefaler vi at du formaterer og kaster datamaskinens harddisk og andre lagringsmedier du brukte. Spesielt holder harddisker data etter formatering, som kan være synlig for et digitalforens team og flashmedier (USB-pinner, minnekort og SSD-stasjoner), behold data selv etter en sikker sletting. Hvis du brukte flashmedier til å lagre sensitive data, er det viktig å ødelegge mediene. Hvis du gjør dette og er en høyrisikokilde, bør du sørge for at det ikke er spor av opprydding, da slike spor selv kan trekke mistanke. 4. Hvis du står overfor en rettssak Hvis det oppstår rettssaker mot deg som følge av din innsending, er det organisasjoner som kan hjelpe deg. The Courage Foundation er en internasjonal organisasjon dedikert til beskyttelse av journalistiske kilder. Du finner flere detaljer på couragefound. org. Send inn dokumenter til WikiLeaks WikiLeaks publiserer dokumenter av politisk eller historisk betydning som er sensurert eller på annen måte undertrykt. Vi er spesialister på strategisk global publisering og store arkiver. Følgende er adressen til vårt sikre nettsted der du kan laste opp dokumentene dine anonymt til WikiLeaks redaktører. Du kan bare få tilgang til dette innleveringssystemet via Tor. (Se vår Tor-fan for mer informasjon.) Vi anbefaler deg også å lese våre tips for kilder før du sender inn. Kopier denne adressen til Tor-nettleseren din. Avanserte brukere, hvis de ønsker det, kan også legge til et ytterligere lag med kryptering til innlevering ved hjelp av vår offentlige PGP-nøkkel. Hvis du ikke kan bruke Tor, eller din innsending er veldig stor, eller du har spesifikke krav, gir WikiLeaks flere alternative metoder. Kontakt oss for å diskutere hvordan du skal fortsette. CRS: Medarbeidsopsjoner: Skattebehandling og skatteproblemer 7. mai 2008 Om denne CRS-rapporten CRS er en kongressens tenktank med en stab på rundt 700. Rapporter er bestilt av medlemmer av Kongressen om temaer som er relevante for dagens politiske hendelser. Til tross for CRS-kostnadene til skattebetaleren på over 100 millioner i året, er dets elektroniske arkiver, som et spørsmål om politikk, ikke gjort tilgjengelig for allmennheten. Individuelle medlemmer av kongressen vil utlevere spesifikke CRS-rapporter hvis de tror det hjelper dem politisk, men CRS-arkiver som helhet er brannmurte fra offentlig tilgang. Denne rapporten ble hentet av Wikileaks-ansatte fra CRS-datamaskiner kun tilgjengelig fra kongresskontorer. For pressforespørsler, se vårt mediesett. Hvis du har annet konfidensielt materiale, gi oss beskjed. For tidligere utgaver av denne rapporten, prøv OpenCRS. Wikileaks utgivelse. 2. februar 2009 Utgiver. United States Congressional Research Service Tittel. Medarbeideropsjoner: Skattebehandling og skattemessige forhold CRS-rapportnummer. RL31458 Forfatter (e). James M. Bickley, regjerings - og finansdepartementets dato. 7. mai 2008 Sammendrag Denne rapporten undersøker skattebehandlingen av ulike typer aksjeopsjoner anerkjent av Internal Revenue Code og diskuterer noen av problemene som har oppstått på grunn av de virkelige og oppfattede skattefordelene tildelt dem. Last ned WL Research Community - brukerbidragsforskning basert på dokumenter publisert av WikiLeaks. Tor er et kryptert anonymiserende nettverk som gjør det vanskeligere å fange opp internettkommunikasjon, eller se hvor kommunikasjon kommer fra eller skal. Haler er et levende operativsystem, som du kan starte på nesten hvilken som helst datamaskin fra en DVD, USB-pinne eller SD-kort. Det tar sikte på å bevare ditt privatliv og anonymitet. Courage Foundation er en internasjonal organisasjon som støtter de som risikerer liv eller frihet til å gi betydelige bidrag til historisk rekord. Bitcoin bruker peer-to-peer-teknologi til å operere uten sentral myndighet eller banker som håndterer transaksjoner, og utstedelse av bitcoins utføres kollektivt av nettverket. STILLINGER OG OVERTIDPAY BEREGNINGER UNDER FAST ARBEID STANDARDS ACT CRS Report for Congress Stock Options og Overtidsberegning i henhold til Fair Labor Standards Act Oppdatert 30. mai 2000 William G. Whittaker Spesialist i Arbeidsøkonomi Innenriks Sosialpolitikkavdeling Kongresjonsforskningstjeneste 732 Biblioteket for Kongressaksjonsopsjoner og Overtidsberegning i henhold til Fair Labor Standards Act Sammendrag For dekket ansatte Overtidsbetaling for arbeidstimer på over 40 i en enkelt uke beregnes, i henhold til Fair Labor Standards Act (FLSA), på grunnlag av 1189 ganger en arbeidstakers8217s vanlig lønn. Når arbeideren mottar en rett kontant lønn, er beregningen relativt enkel. Men kompensasjon kan også omfatte ikke-kontante fordeler som gaver, bona fide profittdeling, etc., og lovens § 7 ei forklarer hvordan slike elementer skal behandles for regelmessig renteberegning. Hvordan aksjeopsjoner og relaterte verdiverdier skal behandles kan være mindre klare. Den 12. februar 1999 sendte arbeidstidsavdelingens lønns - og timedepartement et uttalelsesbrev som forklarte at under de omstendigheter som er angitt i undersøkelsen, ville verdien av aksjeopsjoner ikke være unntatt fra inkludering i FLSA regelmessig renteberegning. Brevet var presist og begrenset til en enkelt sak, men det fremkalte bekymringer i arbeidsgiversamfunnet. Kan benektelsen om unntak gis bredere, og i så fall kan arbeidsgivere bli erstattet med tilbakebetaling fra overtidsprosessen. Problemet ble tatt opp av LPA, en bransjeorientert interessegruppe basert i Washington, DC Det fulgte en serie konferanser og brevveksling og til slutt en høring for underkommisjonen for arbeidskraftbeskyttelse (2. mars 2000). Etter forhandlinger mellom de berørte parter ble loven innført både i Hus og Senat 29. mars: H. 4109 (Ballenger) og S. 2323 (McConnell). Den 5. april introduserte representant Cunningham H. R. 4182. Den 12. april, etter å ha passert høringsprosessen i senatet, vunnet S. 2323 senatet godkjenning, 95 til 0 med 5 ikke stemme. 3. mai ble tiltaket oppkalt i huset og bestått av en stemme på 421 til 0 med 13 ikke stemme. Tiltaket ble undertegnet av president Clinton (s. 106-202) 18. mai 2000. Det umiddelbare problemet under den venterte lovgivningen er relativt smalt: behandling av opsjoner for regelmessige renteberegninger. Dersom behandling av aksjeopsjoner (og tilhørende instrumenter) for regelmessig rente ikke er avklart, har talsmenn for industrien angitt at tildeling av slike opsjoner til timebaserte arbeidstakere sannsynligvis vil opphøre 8212 eller i det minste bli sterkt redusert. Unntaket som ble opprettet under den lovende loven, ville fjerne en hindring for videreføring av slike ordninger. Innhold Et problem oppstår. 1 Industri Reaction. 2 En høring i huset. 4 Utforme en lovgivende løsning. 4 Stoff av 8220Stock Option8221 Endringer. 6 8220Stock Option8221 Bestemmelsene. 6 Retroaktiv immunitet fra ansvar. 7 Annet. 8 Kommentar. 8 aksjeopsjoner og overtidslønnsberegning I henhold til lov om rettferdig arbeidskraft er Fair Act Act of 1938 (FLSA), som endret, den grunnleggende føderale loven om minimumslønn, overtidslønn og relaterte problemer. Det krever at dekket arbeidstakere, ansatt i mer enn 40 timer i en enkelt uke, blir betalt med en rate på 1189 ganger deres faste lønn. Siden ikke all kompensasjon er i kontanter, er det unntak i vedtekten etter § 7 (e) for ulike typer ikke-kontante fordeler (dvs. gaver, bonusbaserte fortjenesteplaner, bona fide sparsommelighet eller spareplaner, etc.) som trenger ikke inkludert i den vanlige beregningen. Hvordan aksjeopsjoner og relatert ikke-kontant kompensasjon skal behandles for fast rente, kan ikke være helt klart. I begynnelsen av 1999 utgav arbeidsdepartementet et opinionsbrev som tyder på at opsjoner under visse omstendigheter kan inngå som en del av den ordinære renteberegningen. 1 Ved påstanden hevdet meningsbrevet også spekteret av potensielt tilbakevirkende ansvar for arbeidsgivere som hadde gjort aksjeopsjoner tilgjengelig for sine ansatte. Resultatet var et mål for bekymring blant arbeidsgivere og en oppfordring til avklaring. Den 2. mars 2000 gjennomførte husets underkomité for arbeidskraftbeskyttelse en høring om det generelle utstedelsen av aksjeopsjoner og overtidslønnsberegning. Senere innførte Senator Mitch McConnell (R-KY) den 29. mars lov om å endre FLSA for å gi en klarere definisjon av fast rente der aksjeopsjoner vedrører (S. 2323). Parallell lovgivning (H. 4109) ble introdusert i huset av representant Cass Ballenger (R-NC). 2 Den 12. april, uten høring om den foreslåtte loven, ble S. 2323 vedtatt av senatet: 95 ja med 5 ikke stemme. Den 3. mai ble regningen oppkalt i Huset og godkjent med en stemme på 421 til 0 med 13 ikke stemme. Det ble undertegnet av president Clinton 18. mai 2000 (s. 106-202). Et problem oppstår tidlig i 1999, ble det gjort forespørsel om lønns - og timedivisjonen for arbeidsdepartementet med hensyn til et bestemt tilfelle hvor aksjeopsjoner skulle tilbys til ansatte. Kan de legitimt utelates fra beregningen av 1 Som et supplement til regelverk utviklet gjennom reguleringsprosessen, utsteder DOL periodisk 8220opinion letters8221 som er utformet for å passe lovbestemte krav til spesifikke arbeidsplassssituasjoner. Således har man i rekkefølge: vedtektene, gjennomføringsreguleringen og 8220opinjonsbrev.8221 Sistnevnte behandler normalt individuelle saker. 2 Se også HR 4182 (Cunningham), introdusert 5. april 2000. En arbeidstaker8217s vanlig lønn I et uttalelsesbrev av 12. februar 1999 gjennomgikk DOL de spesielle forholdene som ble angitt i forespørselen og uttalt: 8220 Nei, den foreslåtte aksjen opsjonsplan kvalifiserer ikke for noen av unntakene fra den vanlige 3-rate som definert i FLSA.8 §1 e (1). Rådgivningsbrevet reagerte deretter på spørsmål om aksjeopsjonsplaner og den vanlige rente: dvs. spørsmål som omhandler med beregning av verdi, vilkår for opsjonen, når den må utøves, etc. Og brevet stengt ved å merke at 8220 denne oppfatningen er utelukkende basert på fakta og omstendigheter8221 fremsatt i forespørselen. 8220Eksistens av annen faktisk eller historisk bakgrunn som ikke finnes i forespørselen din, kan kreve en annen konklusjon enn den som er uttrykt her. 22221 4 Bransjereaksjon Da uttalelsesbrevet 12. februar ble oppmerksom på Arbeidspolitiske Forening (LPA), ble en industri - orientert interessegruppe basert i Washington, DC det provoserte ulike bekymringer. Etter samråd med medlemsfirmaer skrev LPA-president Jeffrey McGuiness til arbeidssekretær Alexis Herman som hevder at 8220s nye DOL-policy vil gjøre det svært vanskelig for selskapene å tilby opsjoner til ikke-fritatte ansatte8221 8212 det vil si at de ansatte ikke er unntatt fra overtid betale avsetninger fra FLSA. McGuiness uttalte problemet som følger: Under regjering skal arbeidsgivere foreta en altfor komplisert serie beregninger for å betale overtid på fortjenesten opptjent av timepersonellene. For eksempel, hvis et selskap skulle gi opsjoner til 10.000 ikke-fritatte ansatte, som alle jobbet litt overtid, måtte selskapet gjøre følgende: 8226 bestemme utøvelsesdato for hver aksjeandel utøvet av hver ansatt 8226 bestemme resultatet hvert arbeidstaker gjort på aksjen fra utøvelsesdato 8226definere overtidstimer arbeidet av hver ansatt i løpet av ukene arbeidstakeren hadde opsjonene 8226kalkulere ekstra overtid til hver ansatt og 8226koble en kontroll for ekstra overtid. Fordi ansatte kan utøve alternativer når som helst i løpet av programmets levetid, hvorav mange tillater ansatte å holde opsjoner i opptil ti år, vil overtidens 5 beregninger bli for tungt. Noen dager senere skrev representant William C. Goodling (R-Pa.), Formann for utdanningsutvalget og arbeidsstyrken, til sekretær Herman for å protestere over at 8220konfuserende og altfor kompliserte lønns - og tidsbestemmelser allerede fraråder mange arbeidsgivere fra å fullt ut motivere og belønne sine ansatte for 3 del 7 (e) av FLSA definerer 8220regulære rate8221 for overtidslønnsberegningsformål og diskuterer typer av ikke-kontantinntekter som den faste frekvensen ikke skal anses å inkludere. 4 Opinion Letter fra Daniel F. Sweeney, Office of Enforcement Policy, Lønn og Timedivisjon, US Department of Labor. 12. februar 1999. 5 Jeffrey C. McGuiness til Alexis Herman, 11. januar 2000. hardt arbeid. Avdelingen8217s tolkning av aksjeopsjonsplaner, 8221 la han til, 8220 andre forbindelser problemet.8221 6 Andre børser fulgte. Mens det ble hevdet at aksjeopsjoner for timelønnede arbeidstakere utgjorde en vinn-vinn-situasjon, ble det også bemerket at etter denne politikken kunne arbeidsgivere utsette 8220 forutsettede overtidskostnader.8221 7 Med mindre de uklarhetene som ble opplyst i meningsbrevet ble klargjort, var det foreslått, vil arbeidsgivere trolig slutte å tilby sine timelønnede ansatte opsjoner. DOL svarte at det ikke hadde styrt at opsjonsplaner alltid skal gjenspeiles i overtidsbetalinger. 8221 bekreftet heller ikke lønns - og timeadministrator T. Michael Kerr, 8220. Vi har bestemt at opsjonsplaner ikke kan struktureres for å oppfylle kravene 8 i lovens § 7 e. 8221 På dette tidspunktet søkte DOL å utvikle 8220a bedre forståelse av hvordan loven gjelder eller bør gjelde for det brede utvalget av opsjonsplaner8221 og gjennomførte 8220extensive diskusjoner med et bredt spekter av grupper. å identifisere faktorene som er relevante for om en aksjeopsjonsplan burde eller ikke bør inkluderes i den vanlige kursen.8221 9 Samtidig begynte interessegrupper å organisere. Stiftelsen for sysselsettingspolitikk, utdanningsarm av LPA, foreslo at DOL-stillingen på lager 10 alternativer kunne straffe millioner av arbeidstakere. Koalisjonen for å fremme ansattes aksjeeierskap (organisert i januar 2000 som svar på DOLs uttalelsesbrev) oppfordret kongress 8220 til å utvikle lovgivning som gjør det mulig for bedrifter å fortsette å tilby aksjeopsjoner og andre egenkapitaldeltakelsesprogrammer til ikke-fritatte (time) 11 arbeidere.8221 Samtidig anerkjente sekretær Herman at arbeidsplassen er i stadig forandring, og for å opprettholde lovens ånd må noen ganger lovens bokstav skifte seg. 8222 Hun bekreftet: 8220 Hvis alle interesserte samarbeider i en 6 William C. Goodling til Alexis Herman, 27. januar 2000. Brevet ble medundertegnet av tre underkommittéformannere fra Utdanningsutvalget og arbeidsstyrken. 7 James A. Klein, president, sammenslutning av private pensjons - og velferdsplaner, til Alexis Herman, 24. januar 2000. Under dato 31. januar 2000 hadde representant Cunningham sirkulert et 8220Dear Colleague8221 brev som rådgav medlemmene av spørsmålet og oppfordret til en lovgivningsmessig løsning. Den 15. februar 2000 tok han sammen med andre medlemmer spørsmålet i et brev til sekretær Herman. Se Bureau of National Affairs, Daglig Arbeidsrapport, 17. februar 2000: A12-A13. (Heretter kalt DLR.) 8 T. Michael Kerr til representant Cass Ballenger, styreformann, underkomité for arbeidskraftbeskyttelse, 28. februar 2000. 9 Ibid. 10 News Release, Employment Policy Foundation, 2. mars 2000. 11 Nyhetsutgivelse, koalisjon for å fremme medarbeideraksjer, 2. mars 2000. Koalisjonen er identifisert som 8220 bestående av mer enn 100 selskaper og fagforeninger dedikert til å jobbe med kongressen, Administrasjon og andre grupper for å bevare muligheten til ikke-fritatte ansatte å motta fordelene med egenkapitaldeltakelse i sine selskaper.8221 konstruktiv måte, kan vi komme frem til en løsning som vil være til nytte for både ansatte og deres arbeidsgivere.8221 12 A Høring i huset 2. mars ble en høring om aksjeopsjonsutstedelsen gjennomført av Underkomiteen for arbeidskraftbeskyttelse med representantballenger som leder. Høringen handlet kun med begrepet aksjeopsjoner for timelønnede arbeidstakere. Ingen lovgivningsmessig språk hadde ennå blitt presentert. Flere talsmenn i bransjen var blant vitnene. Randall MacDonald, Vice President of GTE og medlem av LPAs styre, skisserte hvordan opsjonsplaner fungerer og peker på visse 8220 legale forpliktelser8221 i kølvandet på opinionsbrevet. Selv om Arbeidsdepartementet bestemmer seg for ikke å håndheve retningslinjene i den rådgivende oppfatningen, gir loven om rettferdig arbeidskraft en privat rett til handling. Rettsvesenene ser ofte rådgivende uttalelsestabeller som en indikasjon på hvordan lønns - og timedivisjonen, som er ekspertbureauet med hensyn til føderale lønns - og timesaker, tolker loven og forskriftene den håndhever. Derfor kan domstolene fortsatt betrakte brevet som hovedveiledning for tolkning av FLSA. Dette innebærer at arbeidsgivere som har forsøkt å begrense gapet og gi tilsvarende fordeler til fritatte og ikke-spiste ansatte, kunne finne seg selv i store klasse-13 saksbehandlingsrutiner basert på denne politikken. Under underutvalgets undersøkelse bekreftet administrator Kerr behovet for å løse den nåværende konflikten raskt og uttrykte en vilje til å samarbeide med underkommisjonen 14 om å utvikle en hensiktsmessig endring av FLSA. Utforme en lovgivende løsning Gjennom de neste to ukene fortsatte forhandlinger mellom DOL og kongresspersonalet, 8220 komplisert av forskjeller over hvordan man definerer hvilke typer programmer som ville bli dekket av et nytt lovbestemt unntak.8221 Ved noen estimater, 8220 mellom 7 millioner og 10 millioner Ikke-forvaltningsarbeidere mottar noen form for aksjeopsjoner.8221 Men DOL fant at det 8220 er ikke mye informasjon8221 om 12 nyhetsutgivelse, US Department of Labor, 8220Statement av Alexis M. Herman om opsjoner og FLSA, 8221 2. mars, 2000. I løpet av de første ukene i 2000 hadde rollen som opinionsbokstavene oppstått på to fronter: aksjeopsjonssaken, diskutert her, og OSHA-dekning av ansatte som jobber fra deres hjem 8212 hver, kontroversielle. Den 15. februar 2000 gjennomførte representant David McIntosh (R-IN), formann, regjeringsreforms underkomité for nasjonal økonomisk vekst, naturressurser og regulatoriske saker, en høring om bruk av meningsbrev. Se Bureau of National Affairs, DLR, 16. februar 2000: AA1-AA2, E1-E2. 13 Erklæring fra J. Randall MacDonald før underutvalget for arbeidskraftbeskyttelse, 2. mars 2000. 14 DLR 3. mars 2000: AA1-AA2. Kerr er sitert som å ha sagt at 8220 den beste løsningen ville være å ta opp denne saken legislatively.8221 praksis. 15 Den 22. mars opptrådte sekretær Herman for husbevilgningsutvalget for arbeid, helse og menneskelige tjenester og utdanning, og som omtalt i den daglige arbeidsrapporten, endret hun sitt engasjement for å løse 16 saken i en 8216-vei som er fordelaktig for amerikansk arbeidere.82178221 En uke senere, den 29. mars, sluttet sekretær Herman med en topartig gruppe av hus - og senatmedlemmer til å kunngjøre innføring av korrigerende lovgivning: S. 2323 (McConnell) og HR 4109 (Ballenger). Den daglige arbeidsrapporten bemerket at lovgivningen, arbeideren økonomisk mulighet, 8220 ser ut til å være på et raskt spor.8221 Det ble lagt til: 8220 Innføringen av tiltaket ble møtt med stor fanfare, særlig fra grupper som representerte høyteknologiske arbeidsgivere, som de som er i informasjonsteknologi, som i økende grad stoler på aksjeopsjoner for å tiltrekke og beholde ansatte.8221 17 Senatet vil handle først. Ved å bytte høringsprosessen ble S. 2323 oppkalt til grunnvurdering 12. april. Senator McConnell åpnet diskusjonen av regningen ved å erklære at 8220 alle sammen vinner med dette forslaget.8221 Han pekte på 8220our 19308217s vintagearbeidlover8221 og uttalt: 8220Det ville være en travesty for oss å la gamle lover stjele denne sjansen for den gjennomsnittlige medarbeider å dele i hans eller hennes selskaps økonomiske vekst.8221 Han oppfordret til å gjennomgå lovgivningen slik at 8220our 8216New Deal8217 arbeidslover8221 ikke vil styrke fordelene våre 8216New Economy8217 tilbyr til amerikanske arbeidstakere .8221 Senator McConnell plasserte i notatet en påtegning fra det amerikanske handelskammeret for S. 2323 og noterte: 8220. Denne lovgivningen omfatter en bred 8216safe harbor8217 som angir at arbeidsgivere ikke har noen ansvar på grunn av eventuelle opsjoner eller lignende programmer som de har Gitt til ansatte i fortiden.8221 18 Ulike senatorer snakket til støtte for lovgivningen ingen i opposisjon. Og ingen spørsmål kritiske av forslaget ble reist. Senator Christopher Dodd (D-CT) opplyste at 8220the Clinton-Gore-administrasjonen er en sterk backer8221 av lovgivningen. Senator James Jeffords (R-VT) påpekte at aksjeopsjonsprogrammer hjelper arbeidsgivere som 8220a nøkkelverktøy for ansettelsesrekruttering, motivasjon og oppbevaring.8221 Senator Mike Enzi (R-WY) forutså 8220s sekretærer, fabrikkarbeidere, vaktmestere, postkiosker 8212 everybody8221 med aksjeopsjoner og hevdet at 8220 linjen er dimmer på hvem som er arbeidsgiver og hvem som er ansatt.8221 Senator Edward Kennedy (D-MA) snakket til støtte for FLSA og noterte 8220fundamental roll8221. Det har spilt 8220 for å sikre en rimeligere levestandard for alle amerikanske arbeidstakere8221 og han advarte kongress 8220 for å sikre at eventuelle endringer i denne viktige loven ikke undergraver lønns - og timebeskyttelsen garantert til arbeidstakere under handlingen.8221 Han ville støtte S. 2323, sa han, fordi det bidrar til å sikre at arbeidsgivere ikke kan misbruke handlingen som en unnskyldning for å utelukke rang og filarbeidere fra aksjeopsjonsplanene.8221 15 DLR, 20. mars 2000: C1-C2. Kursiv lagt til. Estimatet er av Nasjonalt senter for ansattes eierskap. 16 DLR, 29. mars 2000: A1-A2. 17 DLR, 30. mars 2000: A12-A13. 18 Senat debatt er oppsummert fra: Congressional Record, 12. april 2000, s. S2575-S2586. Uten uensartet argument ble debatten avsluttet og rollen ble kalt. S. 2323 ble godkjent av en stemme på 95 yeas med 5 medlemmer som ikke stemte. 19 3. mai 2000 ble regningen oppkalt i huset. Støtten til forslaget var bipartisan. Major Owens (DN. Y.), som stiger på vegne av regningen, uttrykte sin fullstendige sammenheng 8220. Det bør ikke være spekulative aksjeopsjoner som skal være gjenstand for overtid, og at påkrevd lovens krav på denne sen dato vil ex post facto være urettferdig 20 og unwise.8221 Representative Ballenger pekte på regningen som et middel som 8220 for å beskytte aksjeopsjonsprogrammene for rangerings - og filansatte.8221 Og han bekreftet: 82208221Allowing hardt arbeidende rang og filansatte til å dele i veksten i selskapene deres er bra for moral, bra for familier og bra for landet.8221 2 1 Etter en kort debatt der ingen uenighet ble tilbudt, stemte Parlamentet 421 til 0 for å passere lovgivningen (13 ikke stemme). 22 18. mai 2000 ble regningen signert av president Clinton (s. 106-202). Stoff av 8220Stock Option8221 Endringer i loven om rettferdig arbeidskraft, § 7 (e) definerer 8220regulativ rate8221 for å beregne overtidslønn ved 1189 ganger en arbeidstaker8217s 8220regulær rate.8221 Under det er det syv underparter som angir hva Vanlig rate 8220 skal ikke anses å inkludere.8221 Den foreslåtte lovgivningen (S. 2323 og HR 4109) vil legge til den listen et åttende ledd. 23 8220Stock Option8221 Avsetninger Den nye seksjon 7 (e) (8) utelukker 8220verdier eller inntekter som er oppnådd fra arbeidsgiveravgitte tilskudd eller rettigheter gitt i henhold til aksjeopsjon, aksjekursrett, eller bona fide aksjekjøpsprogram for ansatte som ikke er ellers ekskluderbar i henhold til noen av avsnittene (1) til (7) if82128221. Deretter utarbeides en rekke kvalifiserere: (A) Tilskudd utbetales i henhold til et program, hvis vilkår og betingelser blir kommunisert til deltakende ansatte enten i begynnelsen av employee8217s deltakelse i programmet eller på tidspunktet for bevilgningen ( B) når det gjelder aksjeopsjoner og aksjekursrettigheter, kan stipend eller rett ikke utøves i en periode på minst 6 måneder etter tildelingstidspunktet (bortsett fra at tilskudd eller rettigheter kan utøves 19 Kongresspost, 12. april 2000 : S2586. 20 Kongresspublikasjon, 3. mai 2000, s. H2443. 21 Kongresspublikasjon, 3. mai 2000, s. H2446. 22 Kongresspublikasjon, 3. mai 2000, s. H2467. 23 Forkunnerne til lovgivningen har plassert i kongressens rekord (12. april 2000, s. S2576-S2581), en erklæring om lovlig hensikt og en analyse av forslaget gjennom seksjoner. På grunn av en ansatt8217s død, funksjonshemming, pensjon, eller endring i eierskap , eller andre forhold som tillates av r egulasjon) og utøvelseskursen er minst 85 prosent av markedsverdien av aksjen på tidspunktet for tilskuddet (C) utøvelse av tilskudd eller rett er frivillig og (D) eventuelle bestemmelser om tildeling av og beløpet av arbeidsgiverstøttede tilskudd eller rettigheter som er basert på ytelse er8212 (i) utført basert på møte tidligere fastsatte ytelseskriterier (som kan inkludere arbeidstid, effektivitet eller produktivitet) av enhver forretningsenhet bestående av minst 10 ansatte eller av et anlegg, bortsett fra at eventuelle bestemmelser kan være basert på lengden på tjenesten eller minimumsplanen for timer eller arbeidsdag eller (ii) gjort basert på tidligere prestasjoner (som kan inkludere eventuelle kriterier) for en eller flere ansatte i en gitt periode så lenge bestemmelsen er i arbeidsgiverens eget skjønn, og ikke i henhold til noen tidligere kontrakt. Videre endrer den foreslåtte loven § 7 (h). Forfatterne forklarer formålet, her, som teknisk, 8220 for å klargjøre at beløpene som er utelukket i regningens § 7 (e), ikke regnes med et minimumskrav til arbeidsgiver8217 i henhold til Seksjonslovens § 6 og at beløpene er utelukket i henhold til § 7 (e) (1) - (4) og ny § 7 (e) (8) regnes ikke mot overtidslønn 24 etter lovens § 7.8221 Retroaktiv immunitet fra ansvar For å unngå muligheten for arbeidstidsdrakt for tilbakebetaling for overtid (basert på forutsetningen a) at et opsjonsprogram var i kraft, b) at verdien ikke var tatt hensyn til når arbeidstakers8217s faste rente ble beregnet, og (c) at Avdelingen skulle håndheve pressen i aksjonsopsjonsbrevet utover det enkeltstående tilfellet som det handlet om), den foreslåtte lovgivningen inneholder en klausul som gir retroaktiv immunitet mot slikt ansvar. Ingen arbeidsgiver skal være ansvarlig i henhold til loven om rettferdig arbeidskraft fra 1938 for eventuelle mangler i å inkludere en fast lønn for arbeidstakere8217. Eventuell inntekt eller verdi fra arbeidsgiverstøttede tilskudd eller rettigheter oppnådd i henhold til noen aksjeopsjon, aksjekursrettighet eller aksjekjøpsprogram for ansatte if8212 24 Congressional Record, 12. april 2000: S2581. (1) tilskuddene eller rettighetene ble oppnådd før den effektive datoen som er beskrevet i underpunkt c) 25 (2), ble tilskuddene eller rettighetene oppnådd innen 12-månedersperioden som begynner på den effektive datoen som er beskrevet i underpunkt c), så lenge slikt program eksisterte på datoen for vedtaket av denne loven og vil kreve at aksjonærgodkjenning til å modifisere slikt program for å etterkomme § 7 e (8). eller (3) slikt program er gitt i henhold til en kollektive overenskomsten som er i kraft på den effektive datoen som er beskrevet i underpunkt c). Annet Arbeidsministeren er gitt fullmakt til 8220promulgate slike forskrifter som måtte være nødvendige for å gjennomføre endringene8221 fastsatt i lovgivningen. Endelig vil hele pakken med endringer bli gyldig 90 dager etter datoen for vedtaket. Kommentar Fra høringen av underkommisjonen om arbeidskraftbeskyttelse og fra uttalelser av tilhengere av lovgivningen, synes det klart at i etterkant av DOLs uttalelsesbrev av 12. februar 1999 ble det avklart nødvendig. Hvorvidt det kan oppnås en klarering gjennom reguleringsprosessen med større fleksibilitet enn gjennom lovgivningen, kan være mindre klar. Det er heller ikke klart at den ventende lovgivningsmessige tilnærmingen nødvendigvis er det eneste mulige alternativet. 8220 Arbeidsdepartementet godkjente en smal og målrettet rettslig rettelse som var begrenset til det spesielle spørsmålet som ble reist i uttalelsesbrevet, 8221 observerte den daglige arbeidsrapporten, mens forretningsgrupper presset for en bred FLSA-fritak som ville gjenkjenne at aksjeprogrammer er utformet på mange forskjellige måter .8221 26 Men både avdelingen og forfatterne til den lovende loven ser ut til å ha valgt lovgivning. Det umiddelbare spørsmålet om den lovende lovgivningen er ikke om arbeidsgivere bør sette opp opsjonsprogrammer for sine ansatte 8212 eller om slike tiltak er klok offentlig politikk. Lovgivningen ville bare klargjøre behandlingen av aksjeopsjoner for regelmessig rente i henhold til FLSA. Men i fravær av slik avklaring har industri vitner hevdet at slike opsjonsprogrammer sannsynligvis vil bli redusert. Ved vedtakelse av lovgivningen fjernes en institusjonell hindring for disse programmene. 25 § (c) ville gjøre endringene effektive 90 dager etter datoen for vedtaket. 26 DLR 29. mars 2000: A2.Tax Warrior Chronicles Medarbeidsopsjoner En introduksjon I dag gir skattekrigerne en introduksjon til det grunnleggende om aksjebasert kompensasjon, slik at leserne våre bedre kan sette pris på vårt innlegg senere denne uken, hvor vi skal gi en oppsummering av en nylig Congressional Research Service (CRS) rapport (RL31458) om lover som påvirker ansattes aksjeopsjoner. Aksjebasert kompensasjon har blitt anerkjent som et innovativt kompensasjonsverktøy som justerer de ansattes interesser med selskapets aksjonærer. Det har også blitt dømt som en ordning for å berike innsidere og unngå skatt på selskapsnivå. I henhold til Internal Revenue Code er det to generelle typer opsjonsvalgte (eller lovbestemte) opsjonsoptioner og ikke-kvalifiserte aksjeopsjoner. Kvalifiserte opsjoner inkluderer: (1) incentiv aksjeopsjoner (ISOs), som er begrenset til 100.000 i året for en enkelt ansatt, og som kun kan tilbys til offiserer og høyt betalte ansatte og (2) personalekjøpsplaner (ESPP) which are limited to 25,000 a year for any employee, and which must be offered to all full-time employees with at least two years of service. It should be noted that non-employee directors cannot be granted ISOs. Qualified options arent taxed to the employee when granted or exercised (under the regular tax). Instead, tax is imposed only when the stock is sold. If the stock is held one year from purchase and two years from the granting of the option, the gain is taxed as long-term capital gain. The employer is not allowed a deduction for these options. If the stock isnt held the required length of time, the employee is taxed at ordinary income tax rates and the employer is allowed a compensation deduction. The value of ISOs is included in minimum taxable income when calculating the alternative minimum tax (AMT) in the year of exercise. As a result, some taxpayers can be liable for taxes on phantom gains from the exercise of ISOs. On Oct. 3, 2008, the Emergency Economic Stabilization Act of 2008 (P. L. 110-343) was enacted, which included provisions that abate any taxes still owed on phantom gains. Nonqualified options may be granted in unlimited amounts to employees or non-employee directors. They are taxed when exercised and all restrictions on selling the stock have expired. Taxes paid are based on the difference between the price paid for the stock and its market value at exercise. The employer is allowed a compensation deduction in the year the employee includes the appreciation in their taxable income. These amounts are also subject to employment taxes. Although taxes are postponed on nonqualified options until they are exercised, the deduction allowed the company is also postponed, so there is generally little if any tax advantage to these options. The CRS Report that we will address in our next post notes that these nonqualified options are the ones you hear about in the news as creating large fortunes for officers and employees. We hope you found this primer on employee stock options helpful. Keep a look out for our post later this week where we discuss the June 2012 CRS Report on key laws and regulations (including a proposed bill) that impact the widespread practice of granting employees options to purchase a companys stock. If you have any questions about the taxability of your stock options, please click on the button below to contact the Tax Warriors, or click here to learn more about our Executive Consulting Services. Subscribe to our blog today (top left on this page) and all of our future posts will be delivered directly to your inbox

No comments:

Post a Comment